Fleksibelt firma website

til Aerotune

Folkene bag Aerotune ønskede et fleksibelt firma website.  Websitet skulle forklare konceptet bag firmaet og skabe interesse for nuværende og kommende kunder til deres AeroTEST forløb.

Sammen med Aerotune teamet stod vi for at udvikle firma websitet i WordPress platformen, der gør det nemt for teamet at ændre og tilføje indhold.

Virksomheden ønskede derudover en blog der skulle skille sig ud og skulle bygges i et masonry grid. Griddet giver bloggen et lækkert look og fungerer responsivt på tværs af platforme. Selve indlægene på bloggen kan indeholde videoer, billeder, grafer, osv. der let kan tilføjes via websitets administration.

Layoutet fungerer ved at indholdet altid bliver fremvist i de mest optimale positioner og er en moderne måde at vise struktureret indhold på. Se evt. firma bloggen her.

Sitet kan naturligvis tilgås på tværs af platforme, og spiller sammen med firmaets øvrige værktøjer.

Lækker blog på firmawebsite
Se billede af Aerotune firma website

Responsiv på tværs af platforme

Brugervenlig administration

Opnå den bedste

aerodynamik

Aerotune har udviklet værktøjer til sportsfolk indenfor cykelverdenen med at opnå den bedste aerodynamik på cyklen og dermed blive en hurtigere cykelrytter.
På websitet og via firmaets app kan den enkelte cykelrytter kan udføre en AeroTest, der måler hvilket udstyr som har den laveste vindmodstand iforhold til rytterens placering på cyklen.
Er du intereseret i at vide mere om Aerotune, besøg websitet her.

Skal vi stå for jeres nye firmawebsite eller webshop?

Vi designer et unikt til din virksomhed

Hvad koster et firmawebsite?

8 grunde til at investere i jeres firmawebsite

Sælg mere med en optimeret hjemmeside til virksomheden
Undgå at være usynlig

Virksomhedens website er en stor del af firmaets ansigt udaf til. Et dårligt website resulterer i at firmaets identitet forsvinder i mængden og gør jeres kunder har svært ved at finde jer. Derudover har en dårlig optimeret website stor indflydelse på hvor nemt det er at finde jer i Google.

Skab mere salg

Jeres website er din vigtigste salgskanal. Derfor bør i have en klar strategi for hvordan den enkelte besøgende bliver guidet gennem jeres produktsortiment eller ydelser. I skal kunne fange kundens interesse og hurtigst muligt spore jer ind på hvilket problem i kan løse for kunden. Et gennemarbejdet firmawebsite der formår dette, vil kunne øge konverteringen og dermed omsætningen markant.

Skab troværdighed

Designet og opbygningen af sitet har en stor indvirkning af hvordan de besøgende opfatter jeres virksomhed. Den største konverteringsdræber på nettet er manglende troværdighed. Formår sitet ikke at formidle det – så køber kunden produktet eller ydelsen fra konkurrenten.

Over 60% af besøgende kommer idag fra mobil

Flere og flere besøgende kommer fra mobil og er idag den foretrukkende platform til at søge på internettet på. Derfor skal jeres firmawebsite også være ‘mobile first’. Alt for mange firma hjemmesider er ikke lavet til mobil og giver derfor størstedelen af de besøgende en dårlig brugeroplevelse. Jeres indhold er sikkert godt, men tålmodigheden på nettet er meget lav. Det betyder at over 70% af alle besøgende forlader et ‘ikke responsivt’ website indenfor 3sek.

Hold fast i dine nuværende kunder

En firma hjemmeside der bliver opdateret jævnligt er én af grundstenene til at fastholde jeres nuværende kunder. Den enkelte kunde valgte jeres virksomhed i første omgang til at løse et problem og har med sikkerhed fået en god behandling. Det er derfor vigtigt at minde kunden om jeres virksomhed jævnligt, for at øge loyaliteten og chancen for at skabe en god tilbagevendende kunde.

Skil dig ud fra konkurrenterne

Jeres branding bør være ensartet på tværs af website, trykte medier og reklame generelt. En sammenhængende stil øger chancerne for at kunden kan huske dig fremfor konkurrenten, og det bør derfor tænkes ind fra starten. Vi anbefaler altid at lave en designmanual så der sikres en rød tråd gennem virksomhedens kommunikation.

En brugervenlig administration sparer tid og penge.

I bør stille krav til brugervenlighed når i vælger en leverandør. For mange gange har vi set virksomheder der får udviklet flotte løsninger men som er for besværlige at administrere. Hvis et website ikke bliver opdateret falder den i værdi – både som kunde og rent SEO mæssigt. Derfor mener vi at et firmawebsite skal være nemt og brugervenligt at administrere.

Et langsomt website skader din placering i Google

Som noget nyt er Google for alvor gået ind i kampen for langsomme websites. Det betyder at dit website bliver straffet i søgemaskinen jo langsommere dit site er. Dette vil mange firmaer kunne mærke på deres daglige besøgstal – specielt iår og næste år. Fokusér på hastighed som nogle af de første i jeres branche, og få en fordel i Google.

Anmeldelse
Anmeldelsesdato:
Casens type:
Aerotune firmawebsite
Bedømmelse:
51star1star1star1star1star