Webshop optimering

Brug for en CRO audit?

Indtast din email, og få en gratis indledende gennemgang af jeres webshop med konkrete forslag til at vækste jeres forretning.

  • For at kunne udarbejde audit'en, vil vi have et par spørgsmål omkring jeres webshop. Det tager ca. 10 min.

Hvorfor gratis? Hos umage bruger vi hverken store markedsføringsbudgetter eller påtrængende sælgere. Istedet vil vi hellere vise det, som vores kunder vælger os for.

Derfor giver vi gerne noget tid på vores regning. For at hjælpe jer videre, og afstemme om vi kan se en fremtid i at arbejde sammen.

De 3 faser i et CRO audit:

  1. Indledende samtale – udfra denne samtale, finder vi frem til hvilke områder du vil have os til at fokusere på og gennemgår eventuelle data i måtte have.
  2. Udarbejdelse af Audit – udfra en MECLABS heuristisk analyse, finder vi de barierer og muligheder som påvirker brugernes adfærd og dermed jeres profit..
  3. Test – vi forslår 5 konkrete ting, som du selv kan teste, som vi beregner vil have en signifikant effekt på jeres konverteringsrate.

Gør flere af dine besøgende til kunder

Øg den gennemsnitlige ordreværdi per kunde.

Øg brugeroplevelsen og kundetilfredsheden

Automatisér dine arbejdsgange

Trafik er én ting.

At kunne skabe salg, er en helt anden boldgade.

Er du allerede godt i gang med Facebook ads, AdWords, nyhedsbreve mm. men synes du stadig salget kunne være bedre?

Så har vi sammensat et forløb indenfor webshop optimering målrettet virksomheder. Ønsker du løbende sparring og forslag til forbedring af konverteringsevnen, baseret på data og ikke smagsdommeri?

Book en gratis gennemgang af jeres webshop og hør mere

› Book gratis onlinemøde

(Åbner tidsbestilling i nyt vindue)

Optimeringsforløbet er for dig som:

✓ Ikke føler at din webshop udnytter sit fulde potentiale

✓ Har besøgende på shoppen, men oplever at mange ikke køber noget

✓ Ønsker at blive mere bevidst om hvilke muligheder du har, for at øge indtjeningen

Sådan foregår et optimeringsforløb hos UMAGE.

1.

Uforpligtende indledende samtale

Forløbet starter med en uforpligtende samtale (online), hvor vi sammen gennemgår jeres webshop og taler om jeres mål og hvilke udfordringer i oplever med shoppen.

2.

Analyse af data

Med en grundig gennemgang af jeres webshop samt datakilder såsom Google Analytics, AB split tests og brugertests, kan vi udvælge de mest lavthængende frugter, for at øge konverteringsgraden og dermed omsætningen af webshoppen.

3.

Løbende statussamtale med konkrete forslag til forbedringer

Vi holder en statussamtale en gang om måneden, hvor vi gennemgår:

  • Hvordan webshoppen har præsteret siden sidst?
  • Hvilke områder bør optimeres, for at opnå højere indtjening
  • Konkrete forbedringsforslag

I statussamtalen fastlægger vi sammen mål og tiltag til næste samtale. Statussamtalen foregår online (så vi sparer kørslen).

Facebook Bedømmelse
5.0

Google anmeldelser
5.0

Dette inkluderer optimeringsforløbet

Brugervenlighedsanalyse

Kan dine besøgende finde dét de søger? Er strukturen på sitet forvirrende? En shop med dårlig brugervenlighed opnår ikke sit fulde potentiale. Jeg gennemgår brugervenligheden på shoppen, og i modtager konkrete forslag til forbedringer.

Hastighedsanalyse

Hastigheden er afgørende for antallet af salg på shoppen og har iøvrigt stor indvirkning på din placering i Google. I modtager konkrete forslag til hastighedsforbedringer på mobil, tablet og på computer.

Konkrete forslag til konverteringsoptimering

Det er de små ting der afgør om besøgende handler hos dig, eller konkurrenten. I forløbet kommer jeg med konkrete forslag til optimering af konverteringsraten på shoppen.

Konkrete forslag til mersalg

Få forslag til at øge Customer Lifetime Value (CLV) og øg det gennemsnitlige ordrebeløb på webshoppen.

Gennemgang af data

Løbende gennemgang af virksomhedens data, såsom Google Analytics, Merchant center o.lign.

Èn fast sparringspartner

I et optimeringsforløb har du én fast sparringspartner. En person som har øje på bolden, når det kommer til at få flere af jeres besøgende til at blive kunder.

Krav til dig i optimeringsforløbet

  Du har ambitionen om at skabe vækst i din e-handelsvirksomhed

✓  Du kan afsætte tid, til en fast statussamtale hver måned

  Du er indstillet på, at investere i fundamentet i din forretning

Book en gratis gennemgang af jeres webshop og hør mere

› Book gratis onlinemøde

(Åbner tidsbestilling i nyt vindue)